B2B pardavimai – kas tai ir kuo tai naudinga jūsų verslui?

Dažnam pradedančiajam verslininkui kyla klausimas, kas gi yra B2B pardavimai ir kuo jie naudingi?

Tad visų pirmą trumpinys B2B reiškia: verslas – verslui (Eng. business to business). Šiame segmente dirba praktiškai visos įmonės, kurios užsiima didmenine prekyba, arba teikia paslaugas skirtas verslui (pvz: vertimų, internetinių svetainių kūrimo, verslo dovanų gamybos, SEO ir kitos paslaugos).

B2B pardavimai skirstomi į keletą tipų:

1. Internetiniai,

2. Aktyvūs.

Apie pastarąjį tipą pakalbėsime truputi plačiau, kadangi mes patys tuo gyvename bei su tuo susiduriame kiekvieną dieną. Tad į aktyvių pardavimų tipą įeina tokie veiksmai bei komunikacija, kaip: verslo susitikimai, dalyvavimas parodose, ar šaltieji skambučiai.

Nors kuo toliau tuo labiau viskas vyksta internetu ir kalbama ne tik apie pardavimus bei verslo persikėlimą ten, tačiau aktyvūs pardavimai tikrai tam nenusileidžia. Neveltui ši profesija ir tokio tipo pardavimai yra laikoma seniausia profesija, kadangi jau nuo senų senovės, žmonės turėjo išmokti parduoti savo užaugintas, ar pagamintas prekes bei paslaugas. 

Kalbant apie šaltuosius skambučius, tai gali pasirodyti senamadiškas principas siekiant pritraukti klientus, tačiau tai išlieka vienas greičiausių bei rodančių aukščiausią rodiklį pardavimų kanalas. Pokalbio metu jūsų ne tik klauso apie jūsų pristatomą įmonę bei produktą, ar paslaugą (žinoma, tai labai priklauso nuo pardavėjo kompetencijų ar jo bus klausoma, kadangi atsiliepęs klientas susidaro įspūdį apie pašnekovą jau per 4 sekundes!), tačiau tokiu būdu jūs užmezgate ir artimesnį ryšį su klientu bei išsiaiškinate jo poreikius.

Tad neabejotinai galime teigti, kad B2B pardavimai yra nepaprastai reikalingi bei naudingi praktiškai kiekvienam verslui, siekiant pritraukti daugiau klientų bei sėkmingai plėsti verslą.